04 • 10 • 2019

AS “Latvijas valsts meži” jau otro gadu atzīta par Latvijas zaļāko zīmolu

zimols

"Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā 3. oktobrī jaunajā kultūras un izklaides centrā "Hanzas Perons" tika sveikti sabiedrības iecienītākie zīmoli Baltijas un vietējā mērogā. AS “Latvijas valsts meži” (LVM) jau otro gadu ieguva pirmo vietu kategorijā  “Latvijas Zaļākais zīmols”.

Zaļāko zīmolu topa pamatā ir sabiedrības priekšstati par minēto zīmolu “zaļumu” jeb draudzīgumu videi. "Latvijas Zaļāko zīmolu topā", kas tiek veidots kopā ar "Latvijas Zaļo punktu" otro un trešo vietu ieguva "Mangaļi" un "Neste".

“Sirsnīgs paldies Latvijas iedzīvotājiem par šo augsto novērtējumu, jau otro gadu ierindojot “Latvijas valsts meži” zaļāko zīmolu topa augšgalā. Tā ir atzinība Latvijas meža nozarei kopumā un veltījums mūsu valsts mežiem. Meža nozare ir viens no Latvijas Zaļās ekonomikas stūrakmeņiem, kas nodrošina piekto daļu no Latvijas eksporta ienākumiem. Turklāt, mežiem augot, Latvijā ik gadu no atmosfēras tiek savākti ap 25 miljoniem tonnu kaitīgo izmešu. Tā ir vērā ņemama atbilde klimata pārmaiņu mazināšanai, kas ļauj rūpēties par zaļāku nākotni mūsu bērniem un bērnu bērniem,” teic LVM Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs.

plakats page 001

"Baltijas Zīmolu tops" tiek organizēts pirmo reizi, svinot 15 gadus kopš "Mīlētāko zīmolu topa" pirmsākumiem. Foruma noslēgumā notika ietekmīgāko zīmolu apbalvošanas ceremonija visas Baltijas mērogā. Zīmoli tika apbalvoti astoņās kategorijās, tajā skaitā – "Mīlētākais zīmols", "Zaļākais zīmols", "Labākais Baltijas startup uzņēmums" u. c.

Lasīt vairāk: