Aizvadītās nedēļas izskaņā – 20. septembrī – Rīgā norisinājās “Baltijas Zīmolu forums” jeb “Baltic Brand Forum”, kura laikā tika paziņoti mīlētākie, zaļākie, cilvēcīgākie, izklaidējošākie un visstraujāk augošie zīmoli Baltijā, balstoties uz sabiedrības vērtējumu. Jau septīto gadu AS “Latvijas valsts meži” (LVM) izdevies saglabāt līderpozīcijas kā Latvijas zaļākajam zīmolam, kā arī ierindoties 2. vietā starp Latvijas cilvēcīgākajiem zīmoliem.
“Ikviens “Latvijas valsts meži” darbinieks un Latvijas iedzīvotājs var lepoties, ka nu jau 25 gadus valsts meži tiek apsaimniekoti atbildīgi un ilgtspējīgi, stiprinot tautsaimniecību un nodrošinot dažādās sabiedrības intereses. Šogad saņemtā zaļākā zīmola godalga un otrās vietas atzinība kā cilvēcīgākajam zīmolam apliecina, ka sabiedrība augstu novērtē mūsu ikdienas darbu. Esam par to pateicīgi un ar tikpat lielu atbildību turpināsim savu darbu, veidojot plaukstošu Latviju!” norāda LVM Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs.
Latvijas zaļāko zīmolu topā iekļuva “Madara”, “Seal”, “Ikea” un “Humana”, bet par Latvijas cilvēcīgāko zīmolu tika atzīta “Swedbank”.
2024. gadā "Baltic Brand Forum" notika jau 20. reizi, pulcējot starptautiskus nozares speciālistus un organizējot paneļdiskusijas par humora nozīmi mārketingā.
"Brand Capital" patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā "Latvijas Zīmolu topa" izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic "Norstat", kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā.
2024. gadā "Brand Capital" pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.
Lasīt vairāk: