Aizvadītās nedēļas izskaņā – 22. septembrī – Tallinā norisinājās “Baltijas Zīmolu forums” jeb “Baltic Brand Forum”, kura laikā tika paziņoti mīlētākie, zaļākie, cilvēcīgākie, meklētākie, visstraujāk augošie un drosmīgākie zīmoli Baltijā. Jau sesto gadu AS “Latvijas valsts meži” (LVM) izdevies saglabāt līderpozīcijas kā Latvijas zaļākajam zīmolam, kur sabiedrības pārstāvji vērtē zīmolu “zaļumu” jeb draudzīgumu videi.
Par Baltijas zaļāko zīmolu tika atzīta "Madara Cosmetics", Lietuvā – "Vinted", bet Igaunijā – "Puhas Loodus".
Savukārt kategorijā "Cilvēcīgākais zīmols" LVM ieguva 4. vietu. Latvijā šajā kategorijā pirmo vietu ieguva CSDD, Lietuvā – "Vinted"; Igaunijā – "Coop Pank", bet Baltijā kopumā – "Swedbank".
“Esam pateicīgi, ka sabiedrība mūs arvien novērtē, kā zaļāko zīmolu Latvijā. To ik dienas stiprinām savā darbībā un attīstībā – veicinām ne vien tautsaimniecības attīstību un nodarbinātību reģionos, bet līdzsvarojam ekonomiskās intereses ar vides kvalitātes nodrošināšanu, klimata pārmaiņu risku mazināšanu un pielāgošanos šīm pārmaiņām. Šī atzinība liecina par mūsu atbildību sabiedrības priekšā,” skaidro LVM Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs.
Šogad foruma galvenais temats bija veltīts drosmei, izceļot zīmolus ar jaunu skatījumu uz ierastām normām un drosmīgu ideju īstenošanu.
Rezultātus ar "Norstat Baltic" komandas palīdzību nosaka, aptaujājot vairāk nekā 3000 cilvēku Baltijas valstīs. Aptaujas pamatā ir "Brand Capital" pētījums, kas ir plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums Baltijā, apkopojot datus par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem.
LVM kopš savas dibināšanas 1999. gadā, īstenojot ilgtspējīgu mežu apsaimniekošanu, valsts un pašvaldību budžetos ik gadu izmaksā dividendes par valsts kapitāla izmantošanu. No LVM 2022. gada peļņas valstij tika izmaksāti 203,1 miljons eiro, tai skaitā 162,5 miljoni eiro dividendēs par valsts kapitāla izmantošanu un 40,6 miljoni eiro uzņēmuma ienākuma nodoklī. LVM saimniecisko darbību veic, kopjot un atjaunojot mežus, rūpējoties par dabas aizsardzību, sabiedrības rekreācijas iespējām un koksnes pieaugumu, kā arī ik gadu investējot līdzekļus meža zemju platību palielināšanā un meža infrastruktūras attīstībā – meliorācijas sistēmu atjaunošanā un meža autoceļu būvē.
Lasīt vairāk: