Apkopojot sabiedrības vērtējumu, Zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā tika sveikti Baltijā un Latvijā iecienītākie zīmoli septiņās kategorijās. AS “Latvijas valsts meži” (LVM) šogad saņēma augstāko vērtējumu divās kategorijās – zaļākais un cilvēcīgākais zīmols.
Jau ceturto gadu LVM izdevies pārliecinoši saglabāt līderpozīcijas kā Latvijas zaļākajam zīmolam, kur sabiedrības pārstāvji vērtē zīmolu “zaļumu” jeb draudzīgumu videi. Latvijas zaļākā zīmolu topa otrajā vietā ierindojās dabīgās kosmētikas zīmols "MÁDARA", bet trešajā – "Venden”. Arī cilvēcīgākā zīmola kategorijā LVM ierindojies pirmajā vietā, otrajā vietā Swedbank", bet trešajā - telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs LMT.
“Paldies Latvijas iedzīvotājiem par uzticību un mūsu darba novērtējumu! Tā ir atzinība Latvijas meža nozarei kopumā un veltījums mūsu valsts mežiem. Gadu no gada strādājam, lai Latvijas iedzīvotājiem ir iespēja bez maksas doties mežā un baudīt mežu kā vietu emocionālai un fiziskai terapijai sakārtotā un labiekārtotā vidē. Īstenotā ilgtspējīgā mežsaimniecība sniedz ne tikai iedvesmu, bet nodrošina stabilas darbavietas Latvijas reģionos. Mēs turpināsim darbu, lai celtu Latvijas labklājību un vairotu Latvijas iedzīvotāju un viesu iespējas kvalitatīvai atpūtai drošā vidē Latvijas valsts mežos,” norāda LVM Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs.
Zaļāko zīmolu kategorijā Baltijas līmenī uzvaras laurus plūca apģērbu tirdzniecības zīmols "H&M”, bet cilvēciskākā zīmola titulu Baltijas mērogā saņēma “Swedbank”.
Mīlētākie zīmoli Latvijā šogad tika noteikti jau septiņpadsmito reizi, bet Baltijas mērogā – trešo reizi. Tops ļauj uzņēmumiem gūt ieskatu sabiedrības vērtējumā un uzzināt, kā novērtēts tieši viņu veidotais zīmols. Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz "Brand Capital" dzīvesstila pētījumu.
Lasīt vairāk: