Zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā, apkopojot sabiedrības vērtējumu, tika sveikti Baltijā un Latvijā iecienītākie zīmoli septiņās kategorijās. AS “Latvijas valsts meži” (LVM) šogad saņēma augstāko vērtējumu trīs kategorijās – zaļākais, cilvēcīgākais un darba devēja zīmols.
Jau trešo gadu LVM izdevies pārliecinoši saglabāt līderpozīcijas kā Latvijas zaļākajam zīmolam, kur sabiedrības pārstāvji vērtē zīmolu “zaļumu” jeb draudzīgumu videi. Latvijas zaļākā zīmolu topa otrajā un trešajā vietā ierindojās "Madara" un “Seal”.
Cilvēcīgākā zīmola kategorijā LVM ierindojies pirmajā vietā, pārspējot CSDD un AS “Latvenergo”.
Darba devēja zīmols šogad tika pasniegts pirmo reizi, tā pamatā ir augstākā līmeņa personāla atlases uzņēmums “Amrop” pētījums, kurā noteikti darba devēji ar sabiedrībā labāko reputāciju, tādējādi piesaistot darbiniekus ar atbilstošu kvalifikāciju, pieredzi un prasmēm. Zinošiem speciālistiem un vadītājiem arvien būtiskāks ir prasmju novērtējums, pašapziņas celšana, lemttiesības, vērtību sistēma un pateicība no darba devēja puses. Otrajā un trešajā vietā ierindojās “Latvenergo” un tehnoloģiju uzņēmums “Accenture”.
“Sirsnīgs paldies Latvijas iedzīvotājiem par šo augsto trīskāršo novērtējumu. Tā ir atzinība Latvijas meža nozarei kopumā un veltījums mūsu valsts mežiem. Globālā pandēmija sabiedrībai lika mainīt paradumus, ierasto ikdienu, un esam pārliecināti – arī priekštatus par to, kas un kā tiek darīts mežu apsaimniekošanas jomā Latvijā. Mežs kļuva par patvērumu un miera nesēju, tas kļuva par populārāko brīvā laika pavadīšanas vietu, apvienojot ģimenes svaigā gaisā. Mežs sniedz arī stabilas darba vietas mūsu iedzīvotājiem, kuri vēlas un zina sava darba uzdevumus un prasības. Mums – Latvijas valsts mežu kolektīvam – tas ir ne vien milzīgs gandarījums un prieks, bet arī ir liela atbildība turpināt Eiropas un pasaules augstākajiem standartiem atbilstošu meža apsaimniekošanu, stādīšanu un kopšanu. Mežsaimnieki domā ilgtermiņā, un Latvijas iedzīvotāji var būt droši, ka arī nākotnē valsts meži būs zaļojoši, kopti, ražīgi un ikviens Latvijas iedzīvotājs būs gaidīts viesis mežā,” teic LVM Korporatīvo attiecību viceprezidents Edvīns Zakovics.
Zīmolu topa apbalvošanas ceremonija notika jau sešpadsmito reizi, bet otro reizi – Baltijas mērogā. Tops ļauj uzņēmumiem gūt ieskatu sabiedrības vērtējumā un uzzināt, kā novērtēts tieši viņu veidotais zīmols. Zīmoli tika vērtēti septiņās kategorijās: mīlētākie zīmoli, zaļākie zīmoli, cilvēcīgākie zīmoli, kvalitatīvākie zīmoli, darba devēja zīmoli, mīlētākie mediju zīmoli un augošākie zīmoli.
Zīmolu topu veido "NORD DDB", "OMD" un "RAIT" sadarbībā ar "IR Nauda", DELFI, "TV3 Group", "JCDecaux", "Eco Baltia" "Accenture", "Httpool" un "Amrop".
Lasīt vairāk: