Ar saukli "Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!" noslēdzies radošo reklāmu konkurss 5. – 12. klašu skolēniem "Cita Holivuda".
AS „Latvijas valsts meži” (LVM), avīzes „Diena”, biznesa izglītības biedrības „Junior Achievement – Young Enterprise Latvija” ( JAL) un Euro AWK noteiktajā reklāmas uzdevumā bija jāizveido reklāmas sauklis un skici vides reklāmas plakātam, kurš popularizē cilvēka un meža mijiedarbības ideju – MEŽS CILVĒKIEM.
LVM žūrijas pārstāvji no iesūtītajiem 300 darbiem 5. – 12. klašu grupā noteica uzvarētāju - Artūru Gruguli no Limbažu 3. vidusskolas 11. a klases. Artūra reklāmu varēs redzēt drīzumā lielāko Latvijas pilsētu vides stendos.
Konkursu organizēja biznesa izglītības biedrība Junior Achievement – Young Enterprise Latvija. Tā mērķis bija sniegt zināšanas un prasmes par to, kā tiek veidotas dažāda veida reklāmas atšķirīgiem uzņēmumiem un auditorijām, kāda ir radošuma un satura nozīme.
Informāciju sagatavoja:
Irēna Žabinska
AS „Latvijas valsts meži” // Komunikācijas projektu vadītāja