13 • 04 • 2012

Skolēni mežam velta reklāmas

„Mežs ir galvenais dabas resurss, kurš cilvēkam nepieciešams ik dienas. Mežs mūs balsta ik dienas, jo apgādā mūs ar skābekli, kokmateriālu un pārtiku. Nebūtu meža, nebūtu cilvēka. Mežs var iztikt bez cilvēkiem, bet tas mums neliedz mežam palīdzēt, pateikt padies par to, ka viņš mums ir. Tāpēc arī cilvēks balsta mežu. Mēs balstām mežu, mežs balsta mūs!” tā par savu izveidoto reklāmu stāsta Artūrs Grugulis.

 

Ar saukli "Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!" noslēdzies radošo reklāmu konkurss 5. – 12. klašu skolēniem "Cita Holivuda".

 

AS „Latvijas valsts meži” (LVM), avīzes „Diena”, biznesa izglītības biedrības „Junior Achievement – Young Enterprise Latvija” ( JAL) un Euro AWK noteiktajā reklāmas uzdevumā bija jāizveido reklāmas sauklis un skici vides reklāmas plakātam, kurš popularizē cilvēka un meža mijiedarbības ideju – MEŽS CILVĒKIEM.

 

LVM žūrijas pārstāvji no iesūtītajiem 300 darbiem 5. – 12. klašu grupā noteica uzvarētāju - Artūru Gruguli no Limbažu 3. vidusskolas 11. a klases. Artūra reklāmu varēs redzēt drīzumā lielāko Latvijas pilsētu vides stendos.

 

Konkursu organizēja biznesa izglītības biedrība Junior Achievement – Young Enterprise Latvija. Tā mērķis bija sniegt zināšanas un prasmes par to, kā tiek veidotas dažāda veida reklāmas atšķirīgiem uzņēmumiem un auditorijām, kāda ir radošuma un satura nozīme.

 

Informāciju sagatavoja:

 

Irēna Žabinska

AS „Latvijas valsts meži” // Komunikācijas projektu vadītāja

E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.