Ar saukli "Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!" biznesa izglītības biedrība Junior Achievement – Young Enterprise Latvija (JAL) izsludina radošo reklāmu konkursu "Cita Holivuda", kura laikā 5.-12. klašu skolēniem tiek dota iespēja veidot reklāmas uzņēmumiem. AS „Latvijas valsts meži” sadarbībā ar laikrakstu „Diena”, JAL un Euro AWK šogad piedāvā izveidot reklāmas saukli un skici vides reklāmas plakātam, kurš popularizē cilvēka un meža mijiedarbības ideju – „Mežs cilvēkiem”.
Cilvēks ir dabas sastāvdaļa, un kā dabas sastāvdaļa jau izsenis ietekmējis gan mežainumu, gan tā attīstību. Kopš 20. gadsimta sākuma cilvēku darbības rezultātā Latvijas mežu platības ir palielinājusies vairāk kā divas reizes. Mūsdienās mežsaimniecība ir viens no galvenajiem valsts ekonomikas balstiem. Mežs bez cilvēka var iztikt, bet vai cilvēks var iztikt bez meža? Jaunieši tiek aicināti iepazīties ar konkursa nolikumu ŠEIT, savukārt darbus var augšupielādēt ŠEIT. Labākais sociālās reklāmas darbs tiks izvietots Latvijas pilsētas vides stendos jau nākamā gada pavasarī!
Šogad skolēniem kopumā tiek piedāvāti 6 reklāmas uzdevumi, kurus skolēni aicināti iesniegt no šī gada 17. novembra līdz 2012. gada 1. martam.
2010./2011. mācību gadā sociālās reklāmas konkursā uzvarēja Kuldīgas Centra vidusskolas 12. klases skolniece Anna Stepena
JAL izpilddirektors, Jānis Krievāns: „Ieguvējs no reklāmas konkursa ir ikviens. Jauniešiem dalība projektā dod lielisku iespēju iejusties reklāmas veidotāja lomā, veicināt praktiskās iemaņas reklāmas veidošanā, kā arī attīstīt radošo domāšanu. Konkursa noslēgumu organizēsim reizē ar „Jauno uzņēmēju dienām”, kas būs nebijis pasākuma Baltijas mērogā un ikvienam skolēnam būs iespēja arī redzēt jauno uzņēmēju idejas. Savukārt, uzņēmumiem dalība projektā dod iespēju izzināt, kā viņu klienti vērtē uzņēmuma brendu, produkciju vai pakalpojumus. Uzņēmumi iegūst arī daudz radošu ideju, kas izmantojami brenda, produkcijas vai pakalpojuma atpazīstamības veicināšanā!”
Konkursa mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam.
Informāciju sagatavoja: Inga Pētersone, LVM Komunikācijas projektu vadītāja