Kuldīdzniece, konkursa uzvarētāja Anna Stepena atzīst, ka uzvara šajā konkursā bijusi ļoti liels pārsteigums un sniegusi patiesu gandarījumu: „Šī doma varēja ienāk prātā jebkuram. Idejas ir mums visapkārt – tās vajag saskatīt, uzdrīkstēties un realizēt.”
Radošo reklāmu konkurss „Cita Holivuda” notika jau trīspadsmito reizi – šogad skolēniem tika piedāvāti 10 reklāmas uzdevumi, kuriem kopumā tika iesniegti 932 darbi no 70 Latvijas skolām. Konkursa „Cita Holivuda” mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam.
Informāciju sagatavoja: Inga Pētersone, LVM Komunikācijas projektu vadītāja