28 • 04 • 2011

„Pinokio grib brālīti” – skolnieces plakāts redzams pilsētu vides stendos

No 19.aprīļa Latvijas pilsētu vides stendos redzams Kuldīgas Centra vidusskolas 12. klases skolnieces Annas Stepenas radītais plakāts „Pinokio grib brālīti – ņem koku un radi!”, kurš aicina izmantot koksni – resursu, kuru varam ražot un atjaunot paši. Darbs tika radīts AS „Latvijas valsts meži”, SEB bankas, Clear Channel Latvia un biedrības Junior Achievement-Latvija sociālās kampaņas uzdevumam radošo reklāmu konkursa „Cita Holivuda 2011” ietvaros.

Kuldīdzniece, konkursa uzvarētāja Anna Stepena atzīst, ka uzvara šajā konkursā bijusi ļoti liels pārsteigums un  sniegusi patiesu gandarījumu: „Šī doma varēja ienāk prātā jebkuram. Idejas ir mums visapkārt – tās vajag saskatīt, uzdrīkstēties un realizēt.”

 

 

Radošo reklāmu konkurss „Cita Holivuda” notika jau trīspadsmito reizi – šogad skolēniem tika piedāvāti 10 reklāmas uzdevumi, kuriem kopumā tika iesniegti 932 darbi no 70 Latvijas skolām. Konkursa „Cita Holivuda” mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam.

 

Informāciju sagatavoja: Inga Pētersone, LVM Komunikācijas projektu vadītāja