29 • 01 • 2010

Skolnieces radītais vides plakāts aicina stādīt kokus

Jau februārī Rīgas un citu Latvijas lielāko pilsētu ielās būs redzams Iecavas vidusskolas 10.klases skolnieces Elīnas Kļavenieces radītais vides plakāts „Aizbiedē smoga spoku – iestādi savu koku!”, kas radīts AS "Latvijas valsts meži", SEB bankas, Clear Channel un biedrības Junior Achievement sociālās kampaņas uzdevumam radošās reklāmas konkursā „Cita Holivuda”.

 

                              

Konkursam kopumā tika iesniegti 950 reklāmas darbi, no kuriem 260 tika veltīti tieši sociālās kampaņas uzdevumam "Iestādi savu koku!" – salīdzinot ar pagājušo gadu, iesniegto darbu skaits ir divkāršojies. LVM Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs atzīst: "Esam patiešām priecīgi par skolēnu izrādīto aktivitāti tieši sociālā plakāta radīšanā. Šogad uzdevums gan nebija no vieglajiem – izstrādāt plakātu, kurā skaidri būtu saprotams vēstījums, ka koki jāstāda ne tāpēc, ka to Latvijā būtu maz, bet gan tāpēc, ka tie uzņem ogļskābo gāzi un vienlaikus ražo skābekli, kas tik ļoti nepieciešams elpošanai. Uzvarētājai Elīnai tas izdevās."

 

Vēl šogad daudzviet vides stendos bija skatāms pērnā gada uzvarētāja, Babītes vidusskolas skolēna Jāņa Spurdziņa radītais plakāts, kas aicināja piedalīties mežu sakopšanas talkās, ar stilizētu rāvējslēdzēju savienojot dabu un cilvēku.

 

Piedalīšanās konkursā „Cita Holivuda” skolēnam ir lieliska iespēja iejusties reklāmas aģentūras darbinieka lomā un pārbaudīt savas spējas reklāmas veidošanā. Tas ir veids, kā parādīt citiem savu izdomu, paust savu viedokli, veidojot produkta vai sociālo reklāmu.

 

Informāciju sagatavoja:

Inga Miķēna,

AS „Latvijas valsts meži”,

Komunikācijas projektu vadītāja,

Tālr. 67805432