No 17. aprīļa Rīgā, Jūrmalā, Liepājā un Daugavpilī uz ClearChannel reklāmas stendiem izvietots sociālās reklāmas uzvarētājas Īslīces vidusskolas 11. klases skolnieces Zanes Krūmiņas darbs ar devīzi „Audzēsim kokus, nevis atkritumus”. Šo projektu realizē Junior Achievement – Latvija (JAL) sadarbībā ar AS Latvijas valsts meži un SEB Unibanka.
Reklāmas autore Zane Krūmiņa ir lepna ar savu uzvaru konkursā un priecājas par sava darba realizāciju. Tā kā Zanei patīk un arī padodas zīmēšana, tad ar iecerētās idejas realizāciju arī nav radušās grūtības. Konkursa rīkotāji Zanei sarūpēja arī īpašu dāvanu – digitālo fotoaparātu, ar kuru Zanei vēl jāiemācās rīkoties.
Sociālās reklāmas uzdevumā bija norādīts, ka jauniešiem jārada vides reklāmai piemērota vizuālā reklāma ar atbilstošu devīzi, kas aicinātu jauniešus nemēslot mežā un informētu par negatīvajām sekām, kuras rodas, atstājot mežā atkritumus. 70 labākie konkursā iesniegtie darbi līdz aprīļa beigām aplūkojami kinoteātrī Rīga.